wtorek, 27 grudnia 2011

Brzuchy do góry!

Po świątecznym obżarstwie i lenistwie na samą myśl o siedzeniu w domu robiło mi się słabo, więc dzisiaj rano wybrałam się z moim psem na spacer. Plany miałam wielkie - długi spacer, bieganie ale pogoda pokrzyżowała moje plany i po 30 minutach musiałam biec do domu.


Legginsy, bawełniana koszulka, ciepła bluza, lekka kurtka i wygodne buty. Na spacery lubię ubierać się wygodnie, szczególnie jeśli wiem, że będę biegać po chaszczach i krzakach z moim psiakiem w poszukiwaniu zagubionej piłki.

Kurtka którą mam na sobie pochodzi ze sklepu DECATHLON. Bardzo lubię ten sklep. Każdy dział ma tak zwany Produkt Niebieski - to produkt firmy Decathlon -  najtańszy ze wszystkich produktów z danej kategorii. Długo nie trzeba było mnie przekonywać,że te produkty są godne uwagi i bywają dużo lepsze od droższych artykułów. 

Rolki, paletki, piłka do siatkówki, okularki pływackie, maska do nurkowania, dres, polar na narty, rękawiczki narciarskie, czapka.. myślę,że to nie wszystko co mam z Decathlonu. 

Czasem zdarza się,że chcemy spróbować nowego sportu ale nie wiemy czy nam się spodoba warto wtedy zaopatrzyć się w akcesoria z tego sklepu.




Pod choinką wśród prezentów znalazłam mój wymarzony prezent - smarfon HTC. Marzyłam o nim ponieważ jest  to urządzenie  które może zastąpić nam wszystko. Mam w nim dostęp do Facebooka, przed wyjściem z domu nie muszę włączać laptopa by sprawdzić o której mam autobus czy tramwaj ponieważ ich rozkład mam na ekranie. Myślę,że daję on mnóstwo możliwości które codziennie będę odkrywać.

Genialną darmową aplikacją którą miałam okazję testować na dzisiejszym spacerze jest Endomondo. Umożliwia nam ona "oglądanie pokonanych przez nas tras, analizę treningów, a także śledzenie na żywo aktualnie trenujących znajomych! Możemy również rywalizować ze znajomymi "


1 komentarz:

  1. świetna aplikacja :D
    mój pies niestety szybko marznie i długie spacery w taką pogodę niestety odpadają

    OdpowiedzUsuń