czwartek, 2 lutego 2012

Glam Wear Glossy Colour

Lakiery kupuję pod wpływem impulsu. Po prostu widzę go na półce i nawet nie wiem jaki cudem już stoję z nim przy kasie. Tak też było z tymi lakierami Bell Glam Wear Glossy Color. Pierwszy był różowy - kupiony wiosną zeszłego roku. 

Kiedy pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie byłam zachwycona. Mocny, nasycony, piękny kolor. Ekstremalnie kryjący. Bardzo się spieszyłam na spotkanie i nałożyłam jedną warstwę która w  zupełności wystarczyła by pokryć paznokcie jednolitym kolorem.

Oczywiście szybko wróciłam po inny kolor, i tak od czasu do czasu sięgam po nie w drogerii. Krycie przy ciemniejszych kolorach jest równie dobre ale z racji kontrastu koloru i naszych cielistych paznokci wymaga dwóch bardzo cienkich warstw. To genialne lakiery ich koszt to około 11 zł. Na moich paznokciach utrzymuje się 3-4 dni a to baaardzo dużo jak na mnie.

Jedyny minus który dla niektórych może być plusem to dość duży pędzelek. Dobrze pokrywa paznokcie lakierem ale ciężko nim manewrować przy skórkach. Ponadto lakier po półtora roku zgęstniał ale to chyba żadna ujma bo to szmat czasu.









5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. taki ładny blog, aż dodałam ;), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, różowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na rozdanie i mam nadzieję,ze będziesz moim 500 obserwatorem :*

    OdpowiedzUsuń