środa, 1 lutego 2012

Seriale - Part 1



Lubię oglądać seriale!  Wybieram seriale które zwyczajnie mnie wciągają i po prostu nie mogę przestać ich oglądać. Czekam na kolejne serie, odcinki. Mój ukochany serial który kilkakrotnie oglądnęłam od deski do deski to  Dr. House. 

Niesamowita fabuła, skomplikowana postać Dr Housa, dziwne, ciężkie do określenia relacje międzyludzkie. Nic nie jest tu prze kolorowane, cukierkowe czy sztuczne. Bywa mrocznie, ciężko ale i zabawnie. Jest to najgenialniejszy serial jaki w życiu widziałam. I love Doktor House !




Jak poznałem Waszą matkę? To fajny amerykański sitcom za którymi z reguły nie przepadam gdyż są nieco głupkowate. Serial mimo śmiesznych czasem banalnych żartów porusza również kwestie relacji kobieta - mężczyzna.

Ted - to właśnie on jako narrator  całego serialu opowiada w 2030 roku swoim dzieciom jak poznał ich matkę oraz różne przygody jego paczki przyjaciół. Śmieszny, przyjemny, fenomenalnie napisany scenariusz - dużo retrospekcji, zmian czasów które łączą się w istotną całość.

Genialne postaci i dużo gwiazd show biznesu. Gościnnie możemy zobaczyć tam wiele ciekawych twarzy, była już Jennifer Lopez, Britney Spears, Katy Perry. Będzie więcej! Oglądajcie.

       


Na kolejny serial wpadłam przypadkiem. Leciał w telewizji gdy sprzątałam i tak okropnie się wciągnęłam,że oglądnęłam 4 serie w internecie w ciągu dwóch tygodni. Czekam z niecierpliwością na koleją serię.

"Czas honoru" jest opowieścią o losach grupy młodych polskich oficerów - tzw. "cichociemnych" skoczków - zrzuconych na teren okupowanej Polski 16 lutego 1941 roku.

Bardzo dobry serial, niesamowite zdjęcia, plenery, miasta zachowane w czasach wojenny, doskonałe stroje, świetni aktorzy - to sfera techniczna. Poza tym dużo emocji, miłość, honor. Polecam każdemu kto nie oglądał. I wcale nie musicie lubić filmów o tematyce wojennej!



To jeszcze nie koniec!
Część druga już niedługo!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz