poniedziałek, 30 stycznia 2012

Integra.


Inglot pamiętam jeszcze za czasów małolata. Pierwszy lakier do paznokci kupiłam w Inglocie za całe 10 zł w kolorze mlecznym. Potem zaczęło się lakierowe szaleństwo! W tym momencie już tak nie szaleję gdyż cena podniosła się o całe 100 %. Choć posiadam dwa ulubione kolory z Inglota które kupuję tylko jak mi się skończą - ale o nich kiedy indziej. Dziś czas na cienie z serii Integra. Koszt ich to 20 zł (kiedyś 15 zł) tak więc za 20 zł dostajemy solidne opakowanie, które może spaść milion razy i nic się nie stanie , trzy perłowe cienie w wybranych kolorach. 


Paletkę tą kupiłam z myślą o makijażu codziennym dlatego też wybrałam nieco neutralne kolory. Każdy cień posiada inny kolor i inne drobinki.
Wersja S z małymi drobinkami - genialny ciemny brązowy kolor, idealny do przyciemnienia powieki w zewnętrznych kącikach, lub nałożenia cienkim pędzelkiem jaki liner
Wersja L z dużymi drobinkami - jasny, ładny odcień do rozświetlenia całej powieki. Niestety drobinki są zbyt duże, osypują się. W zasadzie nie używam tego cienia w ogóle.

Wersja N perła naturalna - mój ulubiony kolor! widać zresztą po zużyciu. Genialny kolor do tworzenia wrażenia głębi oka!  Kładę go w załamanie oka pędzlem z H&M który ma idealny kształt do tego typu zadań. Świetny duet!


Niska cena, łatwa dostępność, ładne kolory, porządne opakowanie to główne zalety tych cieni. Mają jednak jedną słabą stroną choć dość istotną - otóż są dość nietrwałe. Mam tłuste powieki i na bazie trzymają się rewelacyjnie. Beż użycia bazy niestety zbierają się w załamaniach, znikają, rolują. Nie ma produktów idealnych a baze pod cienie używam tak czy siak bo powieki mam tłuste i żadne cienie nie trzymają się cały dzień. Jeżeli ktoś nie ma tego problemu myślę,że sprawdzą się idealnie. A pędzel z H&M'u ? Jeszcze go nie macie? To biegiem! Jest genialny!

5 komentarzy:

  1. bardzo lubie inglota ale jego cena w Londynie gdzie obecnie mieszkam jest zaporowa (tutaj np lakier Inglota kosztuje (£8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ceny na przestrzeni lat też poszły o 100 procent. Ale firma się rozwija, musimy to przeboleć :)

      Usuń
  2. Zazdroszcze takiego stoiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ich w Krakowie mamy :)

    OdpowiedzUsuń